El whisky principal d'Hibiki és l'Harmony Suntory, aquest fa referència a l'"harmonia japonesa" amb el seu delicat i clar cos. És la mescla perfecta entre l'aigua de roses, el romaní, la mel, la taronja i la xocolata blanca que proporcionen 10 whiskies perfectes. Es constitueix en un 43% d'alcohol madurant en barrils de roure japonès. I per fortuna, El Corte Inglés el té per a tu per un increïble preu.
Com ja esmentem abans, aquesta beguda està composta per una meticulosa mescla dels més selectes whiskies. Destaca per ser lluminós i delicat. El whisky japonès Hibiki Harmony Suntory compta amb una transparència que revela complexitat; el seu color és ambre brillant. I en nas pots percebre un conjunt d'aromes com a rosa, litxi, afustat i sàndal.
En boca aquest whisky és suau com la mel, pell de taronja confitada i xocolata blanca. El final és subtil, llarg, delicat amb toc a Mizunara. Aquesta beguda va ser elaborada amb més de 10 malts i 3 whiskies de gra d'uns 20 anys, aquests es combinen per crear una envoltant harmonia de sabors i aromes.
La seva presentació consta d'una ampolla única amb 24 cares que reflecteixen la importància del temps per al poble japonès (24 estacions del calendari lunar japonès, 24 hores del dia) i una etiqueta única amb el prestigiós paper 'WASHI'. Aquest whisky pot ingerir-se sol, amb gel o amb cocteleria. Si no pots resistir-te a ell, El Corte Inglés té a la venda l'ampolla de 70 cl per un preu de 97,50 €.
Pots comprar-lo ara mateix en El Corte Inglés
Història de la Destil·leria Hibiki
L'any 1989 la destil·leria fabricant Hibiki va ser llançada al mercat per la distribuïdora japonesa Suntory amb la finalitat de celebrar els seus 90 anys al mercat. Iniciant aquesta destil·leria només manipulava mescles de 17 i 21 anys de maduració, tanmateix, amb el temps i creixement de l'empresa, Hibiki va ser capaç de produir mescles amb un altre temps de maduració el 1997.
Va iniciar la seva producció al Japó com una destil·leria tradicional del país, encara que enmig de la seva expansió Suntory va prendre la decisió de traslladar-la als Estats Units el 2014. Allà, la destil·leria es va obrir a més oportunitats i va aconseguir distribuir-se a més països sense sacrificar ni una mica la qualitat de cada versió de whisky.