Zitro ha nomenat a Albert Zorrilla nou director general per a Espanya, amb l'objectiu d'enfortir la seva posició en un dels mercats clau de la companyia.

Amb una sòlida trajectòria en negocis internacionals, màrqueting, e-commerce i estratègies multicanals, Zorrilla aporta més de deu anys d'experiència al sector, on ha destacat pel seu profund coneixement del mercat i per la consecució d'importants resultats en retail i operacions digitals.

Al llarg de la seva cursa, Albert Zorrilla ha demostrat la seva capacitat de gestió empresarial i lideratge d'equips, qualitats que ara posa al servei de Zitro. A més, el seu coneixement de la legislació en matèria de joc i la seva estreta col·laboració amb els reguladors autonòmics i associacions sectorials reforcen el seu perfil com a líder adequat per a aquesta nova etapa.

Amb la seva arribada, Albert Zorrilla contribuirà a la innovació i a la implementació de noves estratègies que consolidaran encara més la posició de la companyia com a proveïdor del sector. La companyia va assenyalar que la seva experiència li permetrà liderar el creixement de Zitro a Espanya i afrontar els reptes del futur "on un enfocament avantguardista i estratègic".

"La incorporació d'Albert Zorrilla a Zitro representa una oportunitat única per continuar desenvolupant el lideratge de l'empresa al mercat espanyol, mantenint el compromís de la companyia amb la innovació i l'excel·lència a tots els seus productes i serveis", va afegir.