La CASA ISDIN, l'espai experiencial del laboratori, situat al Passeig de Gràcia de Barcelona, acogióla presentació a Barcelona de l'última innovació en Intel·ligència Artificial (IA) per a l'atenció al client de la companyia Salesforce. Es tracta de la plataforma Agentforce que utilitza l'IA per oferir una atenció al client "personalitzada, eficaç i ràpida".

"La CASA ISDIN és la casa de totes les companyies en les quals la innovació i la tecnologia siguin claus en la seva proposta de valor i estem molt orgullosos que una multinacional nord-americana tan innovadora com Salesforce ens hagi escollit per fer una presentació del seu últim llançament", va explicar Luis Doussinague, Country Mànager d'ISDIN a Espanya.

Des de la seva inauguració al juny la CASA ISDIN ha acollit diferents esdeveniments dirigits a farmacèutics, dermatòlegs i consumidors i s'ha convertit en l'epicentre d'algunes de les activitats de la Copa Amèrica de la qual ISDIN és fotoprotector oficial. Des del servei de dermatologia a les tripulacions fins a la presència d'un simulador d'un dels vaixells que competeix en la mítica regata.

Aquest espai experiencial, situat en ple centre de Barcelona, és un referent en temes d'innovació sobre la cura de la pell i ara vol ser-ho també en innovació tecnològica obrint el seu espai a companyies referents com Salesforce, que recentment ha presentat la seva nova plataforma Agentforce a San Francisco, la seva última innovació en el camp de la Intel·ligència Artificial, i que ara la presenta a Barcelona. Es tracta d'una plataforma que, utilitzant la Intel·ligència Artificial, permet la creació d'agents autònoms que no només són capaços de generar contingut, mantenir converses i suggerir respostes, sinó que fins i tot poden prendre decisions en àmbits predefinits i executar directament determinades accions.

Entre aquestes accions es pot esmentar, per exemple, concertar una visita del servei tècnic o gestionar directament la devolució d'un producte si es compleixen les condicions per a això. Agentforce s'alimenta de les dades que les mateixes empreses tenen sobre cadascun dels seus clients i això permet personalitzar l'experiència i oferir un servei àgil i eficient.

A més de conèixer la nova tecnologia de Salesforce, els assistents a la presentació també han pogut viure les experiències que ofereix la CASA ISDIN, com és el taller de textures i una anàlisi de l'estat de la pell amb la tecnologia Visia. "Volem que totes les persones que vinguin a casa nostra, a participar en qualsevol tipus d'esdeveniment d'altres marques com Salesforce, aprenguin alguna cosa sobre la seva pell i descobreixin com cuidar-la, sota la filosofia del nostre moviment Love Your Skin, per això els oferim aquestes experiències personalitzades" assegura Emili Page, Retail Director d'ISDIN.

"Des de Salesforce volem mostrar el nostre agraïment a CASA ISDIN per haver-nos facilitat la realització d'aquesta presentació", ha comentat Francisco Gil, Vicepresident de Salesforce. "Es tracta d'un espai ple d'innovació i experiències i, per tant, ofereix un valor afegit per als nostres clients".