Martina Müller és la nova managing director de FrieslandCampina Iberia, Itàlia i França. Amb el seu nomenament oficial, aquest mes d'octubre, Müller afronta el repte de continuar expandint l'estratègia de negoci a tres territoris estratègics per a la companyia làctia, segons va informar la companyia.

Müller ha estat nomenada nova managing director després de nou anys de trajectòria en els departaments de Màrqueting i Vendes de la cooperativa. Va iniciar la seva trajectòria laboral en FrieslandCampina el 2015 com a part de l'equip de B2C i, a partir de 2018, es va incorporar al segment B2B.

Actualment exercia el rol de directora Comercial QSR i Coffee & Teia en FrieslandCampina Professional, categoria en la qual era responsable de comptes clau i estratègics com McDonalds i Burger King, entre d'altres, i ha destacat per impulsar col·laboracions estratègiques que han beneficiat enormement FrieslandCampina. Al si de la companyia se la considera "una persona amb do de gents, una líder natural i una companya respectada amb un desig genuí de marcar la diferència".

Müller ha cursat els seus estudis de Business Administration en l'IE Business School i la London Business School i compte amb més de 19 anys d'experiència al món del màrqueting i business administration. Ha desenvolupat la seva carrera professional en companyies com Mondelez i Pepsico al Brasil, així com a Reckitt-Benckiser al Regne Unit.

La nova managing director de FrieslandCampina Iberia, França i Itàlia (que opera al territori des de 1994) afronta el repte de continuar impulsant el creixement de la setena empresa làctia a nivell mundial i la primera cooperativa lletera a Europa, amb l'objectiu de reforçar el seu posicionament als mercats del sud-oest del continent.

En aquesta nova etapa, Müller s'enfocarà en potenciar l'eficiència operativa i en consolidar la presència de la companyia als diferents canals de distribució. A més, tindrà com a prioritat adaptar les estratègies comercials a les canviants demandes del mercat i les tendències de sostenibilitat.

Actualment, FrieslandCampina és present al sud-oest europeu amb diverses marques de formatge com Millán Vicente, Castell d'Holanda, Recién Cortado i Campina, a més del subministrament de formatges i altres productes lactis per a les principals cadenes minoristes de la regió. Més enllà dels formatges, la companyia és darrere de la marca Debic, enfocada en nates i mantegues per al mercat professional, Chocomel en la categoria de batuts i Valess com a alternativa a la carn.