Restalia va assenyalar aquest dijous que consolida més de 40 obertures en el primer semestre de l'any en les quals destaquen la varietat de formats, així com 20 restylings. Aquesta renovació de la imatge dels locals és una altra de les prioritats de la companyia en els últims mesos a causa de l'alta vida mitjana de la seva xarxa de franquícies des que va obrir el seu primer establiment l'any 2000.

Aquest ritme de creixement, que s'intensificarà en la segona meitat de l'any, es produeix tant dins com fora d'Espanya, encapçalat per la seva icònica marca 100 Montaditos, i TGB-The Good Burger, la proposta de smash-burger de Restalia que es consolida com la cadena espanyola més gran d'hamburgueses.

D'aquesta forma 100 Montaditos -que acaba d'estrenar el canvi més important que hagi experimentat la seva carta en els seus gairebé 25 anys història i amb el qual prevegi incrementar la seva facturació en un 11% (a més d'un 86% al canal delivery)- continua liderant el creixement de la companyia. Al nostre país, la cadena ha obert locals a les illes Balears i Canàries, diverses localitzacions de Madrid, Comunitat Valenciana, Andalusia, Extremadura, Catalunya o Castella La Mancha, entre d'altres.

A nivell internacional, Portugal ha acollit l'obertura de deu nous 100 Montaditos, un espectacular creixement que ha portat a la companyia a inaugurar recentment noves oficines a Lisboa per acompanyar aquesta forta expansió al país veí.

Per la seva part TGB, també manté un constant ritme de creixement, amb noves unitats de negoci a Alacant, Albacete, Múrcia o Madrid, i amb àmplia varietat de formats: des de locals a peu de carrer o en centres comercials, fins a foodtrucks o kioskos, demostrant així la forta versatilitat de les ensenyes del grup. Restalia, a més, s'ha estrenat amb TGB a la ciutat autònoma de Ceuta, obrint allà el seu primer punt de venda i preparant ja el segon per a aquest mes de juliol.