La tercera generació del MG3 es va presentar oficialment el febrer passat i és la primera d'aquest utilitari de segment B que es vendrà a Europa continental. El model anterior va estar disponible a Europa, encara que només al Regne Unit. Aquest nou model, en canvi, ha estat desenvolupat específicament per al mercat europeu en el seu conjunt, sense cap relació tècnica amb el MG3 anterior, amb l'única intenció de convertir-se en una de les referències del seu segment.

Morris Garage continua marcant perfil a Europa. La firma, controlada pel gegant xinès SAIC, posa en perill ara un model tan popular com el Toyota Yaris amb una sort d'utilitari híbrid autorecarregable. Estem parlant del MG3 Hybrid+, el primer automòbil amb tecnologia HEV que la icònica marca MG comercialitza a Europa. I ja el pots comprar a Espanya.

MG desafia les low cost, les generalistes i les prèmium amb el nou MG3

De fet, va sortir a la venda al maig i ja s'han matriculat les primeres unitats. 75 per ser exactes. Un altre model que promet exercir un paper protagònic en l'expansió de la firma al Vell Continent.

MG3
MG3 Hybrid+

Els preus del nou MG3 Hybrid+ comencen per sota dels 20.000 euros (19.990 €), convertint-se en un dels HEV més barats que pots comprar a Espanya. De fet, és el més barat i potent de la seva categoria disponible actualment. Sobre el paper, és capaç de posar en un compromís competidors tan significatius com l'esmentat Toyota Yaris, la versió HEV més barata del qual comença en 24.850 euros, però també altres com el Renault Clio i el Dacia Sandero, la qual cosa marca una diferència considerable al mercat.

Aquest MG3 és el primer model de Morris Garage en utilitzar la tecnologia Hybrid+, una tecnologia híbrida autorecarregable que ofereix prestacions superiors a les utilitzades pels rivals esmentats. Aquesta tecnologia permet circular més temps i a més velocitats en mode completament elèctrica, la qual cosa representa un avantatge competitiu en termes d'eficiència i sostenibilitat.

MG3 Hybrid+
MG3 Hybrid+

195 CV de potència i capaç de recórrer petites distàncies en manera 100% elèctric

Si estàs interessat en fer-te amb un, has de saber que la gamma gira entorn d'un sistema de propulsió MG3 Hybrid+ que es compon d'un motor de gasolina de 1.5 litres de cicle Atkinson amb quatre cilindres i un motor elèctric, i que en conjunt ofereixen 195 CV de potència i 425 Nm de parell màxim. Aquest bloc està combinat amb una caixa de canvis automàtica de tres velocitats i un sistema de tracció davantera. Aquesta configuració no només garanteix un rendiment notable, sinó que també assegura una experiència de conducció àgil i dinàmica.

El MG3 Hybrid+ compta amb una bateria d'1,83 kWh que, en manera elèctrica, pot assolir els 95 km/h. A més, posseeix l'etiqueta ambiental ECO de la Direcció General de Trànsit (DGT), la qual cosa el converteix en una opció atractiva per a aquells que busquen un vehicle respectuós amb el medi ambient sense sacrificar el rendiment.