Va ser fa ja molt temps quan van començar els primers rumors que apuntaven que Renault tenia la intenció de ressuscitar un dels seus models més econòmics i convertir-lo en una de les seves grans apostes dins de la categoria dels cotxes elèctrics.

Rumors que més tard es va convertir en una realitat és que, de fet, formen ja part del catàleg de la marca francesa del nostre país de la mà d'un nou Renault 5 elèctric que apunta a convertir-se en tota una referència per a aquells que busquen un cotxe molt top és el que es refereix a disseny i amb l'últim en tecnologia elèctrica de la marca francesa.

 

Precisament veient l'excel·lent rebuda que ha tingut aquesta idea, a la marca francesa continuen apostant per aquesta fórmula, en aquest cas de la mà d'un model que es va convertir a tota una icona a les carreteres espanyoles fa ja moltes dècades: el famós Renault 4, conegut a Espanya com el quatre llaunes.

Renault avança el disseny de la seva nova aposta elèctrica

Per molt que hagin passat més de 60 anys des que Renault va posar a la venda per primera vegada aquest model el 1961, molts ho continuen recordant amb molt afecte, per això no són pocs els que assegurin, i més veient les primeres imatges d'un model que es presentarà oficialment durant el pròxim Saló de París en les properes setmanes, que apunta a ser també un gran encert per part del fabricant.

Evidentment haurem d'esperar a la presentació oficial per conèixer tots els detalls d'aquest nou Renault 4, però veient les primeres imatges la idea és la mateixa que amb la del Renault 5, és a dir, respectar l'esperit de l'icònic model però adaptar-se als nous temps.

 

Per la qual cosa es refereix a l'apartat mecànic, tot apunta que aquest nou model compartirà motors amb el Renault 5, però que comptarà amb diferents versions amb diferents potències i amb rangs d'autonomia d'entre 300 i 400, sent un model pensat per moure's de forma habitual per entorns urbans interurbans.

D'aquesta forma aquest model es convertirà en un seriós rival per a opcions prèmium com és el cas de MINI que, com bé saben en BMW tenint en compte que forma part de les seves marques, és una opció prèmium que té cada vegada més rivals.