BMW és, juntament amb Mercedes i Audi, una de les tres marques prèmium més venudes a nivell mundial i millor valorades entre els quals buscar un model que se situa per sobre de la mitjana en tots els sentits.

Això sí, no és que sigui precisament cap secret que, com bé saben els amants dels cotxes prèmium però també dels cotxes esportius, el fabricant de Munic| sempre s'ha caracteritzat per ser, dins del trio de marques prèmium alemanyes, la que més ha apostat per l'esportivitat en alguns dels seus models. Així, mentre Mercedes sempre n'ha apostat més per l'elegància i el confort, i Audi s'ha quedat en un punt intermedi, BMW ha estat el referent per a molts referent a esportivitat.

 

No és casualitat llavors que alguns dels seus models més esportiu siguin també referències al mercat de segona mà, un mercat en el qual es poden trobar autèntiques gangues per a aquells que, més enllà de buscar un model amb pocs quilòmetres i molt fiable, busquin sobretot sensacions al volant de la mà d'un model prèmium com és un BMW.

El BMW i8, un esportiu que es podria revaloritzar

És precisament dins del mercat de segona mà on podem trobar un dels BMW més interessants dels últims anys, i no precisament perquè s'hagi convertit en tot un referent de vendes sinó per la mateixa concepció del model.

Parlem del BMW i8, un esportiu que podria revaloritzar-se en el futur i que compta amb un motor híbrid endollable que acaba oferint 362 cavalls de potència, que compta amb tracció a les quatre rodes i que, com no podia ser de cap altra forma tractant-se d'un model pensat per gaudir al volant, d'un disseny molt agressiu i un bon coeficient aerodinàmic.

 

Un model que, això sí, durant els seus primers anys a la venda no va poder tenir l'etiqueta ZERO de la DGT malgrat ser un híbrid endollar-li perquè la seva bateria era tan petita que tan sols li permetia tenir uns 25 km d'autonomia elèctrica, però sens dubte això no el converteix en una opció pitjor.

És més, es poden trobar unitats d'aquest model al mercat de segona mà amb una mitjana de 100.000 km per un preu de 60.000 euros, el que costa ara un BMW X1 PHEV nou, un model molt més avorrit en tots els sentits.