No seran precisament pocs els que estaran molt atents a la presentació de MG al pròxim Saló de Ginebra que es durà a terme a finals d'aquest mes de febrer. I és que serà llavors quan al marca low cost present oficialment al seu tan esperat MG3, la nova generació del seu utilitari.
En aquest cas estem davant d'un dels models que més estan donant ja de què parlar, entre altres coses perquè ja se sap que serà un model amb qui la marca xinesa voldrà robar-li vendes al Toyota mateix Yaris, un dels top vendes de la marca japonesa a Europa.
Per a això, com no podia ser de cap altra forma, la marca xinesa ha optat per anar un pas més enllà que la majoria de marques en aquest segment i apostarà per un motor híbrid auto recarregable, una mecànica que encaixa perfectament amb aquest tipus de models en aquest segment.
El MG3 apunta a ser el cotxe que menys consuma a Espanya
I és que es pot tenir en compte que aquest tipus de motors acabin oferint les seves millors prestacions quant a consums en entorns urbans i interurbans, que no deixen de ser també el millor terreny de joc dels utilitaris. Un bon exemple d'això és el propi Yaris que té un consum homologat d'entre 3,9 i 5,4 litres als 100 quilòmetres, una xifra realment baixa.
Tanmateix, en MG ja han assegurat abans de la presentació oficial del nou MG3 que aquest utilitari comptarà amb bateria que tindrà una mida tres vegades superior al del Toyota Yaris, d'uns 2 kwh de capacitat útils, aproximadament, el que segurament li ajudarà a aconseguir consums encara més baixos que els del model japonès.
S'hi ha de sumar el fet també que, malgrat que no se saben encara els preus, és més que probable que aquest MG3 es converteixi en l'HEV més barat al nostre país per sota de rivals directes com el Yaris o el nou Renault Clio HEV, entre d'altres.
Un model que suposarà un nou cop a sobre de la taula d'una marca que ha arribat per posar contra les cordes a fabricants molt assentats a Europa i amb propostes que, sens dubte com és aquest MG3, apunten a ser top vendes.