Per molt que a Honda no puguin presumir de tenir una quota de mercat enorme al nostre país, els japonesos sí que poden presumir de tenir alguns dels models més interessants a les nostres carreteres.

I és que un dels grans arguments a favor que ha tingut sempre aquest fabricant és que adoptat per dissenys clarament diferenciats de la resta i, al seu torn, una forta aposta per novetats tecnològiques que converteixen a les seves opcions en cotxes realment interessants.

 

Un bon exemple d'això és la seva aposta en el segment dels SUV compactes, el ZR-V, un model molt interessant a nivell de disseny i que aposta també per comptar amb un motor híbrid auto recarregable que li permet ser una competència directa a models tan establerts al nostre país com és el cas del Toyota RAV4, el Hyundai Tucson, el Kia Sportage o el Nissan Qashqai en les seves versions HEV.

El Honda ZR-V es converteix en un model encara més interessant

La part positiva per als que ja tenia al cap fer-se amb aquest model és que Honda ha optat ara per ampliar la seva gamma d'equipaments, posant a la venda una versió d'accés més barata respecte a les que hi havia fins ara. Així, el nou acabat i anomenat Elegance es va posicionar com l'acabat d'accés al model, encara que això no significa que no arribi molt ben dotat de sèrie.

Amb un preu de partida de 39.550 euros, aquest acabat acaba sent gairebé 3000 € més barat que els acabats superiors anomenats Sport, que tenen un preu de 42.850 € i Advance, amb un preu de 43.350 €.

 

El que no canvia evidentment és la seva aposta mecànica, un híbrid auto recarregable de 184 cavalls de potència que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT sent així un dels seus grans arguments de venda i a més, arriba associat a una transmissió automàtica que va acabar oferint un consum de 5,7 l als 100, un consum més que moderat per a un model del seu pes i de les seves dimensions.

Dels aspectes més curiosos d'aquest model és que en aquest motor, a diferència del que passa amb altres híbrids auto recarregables, el motor de gasolina tan sols té la funció de generar energia perquè sigui el motor elèctric el que sempre s'encarrega de moure el cotxe, la qual cosa acaba oferint consums més baixos que alguns dels seus rivals directes.