Per molt que en els últims anys el Dacia Sandero s'hagi convertit en l'autèntica referència de la marca romanesa a les carreteres europees, no és que sigui precisament cap secret que el Duster ha estat un dels models que més ha ajudat a augmentar la popularitat del fabricant associat al grup Renault.

I és que el Duster s'ha caracteritzat sempre per ser un SUV molt barat i molt senzill però, al contrari del que passa amb la immensa majoria dels rivals directes que ha tingut en els últims anys, ser també una opció perfecta per a aquells que busquen un petit tot terreny.

 

Un model que s'acaba d'actualitzar de la mà de la tercera generació en la qual la marca ha fet un importantíssim pas endavant en tots els sentits, sobre tot el que es refereix a disseny, qualitat, tecnologia i equipament. Així, tot apunta a què el Duster, que estiguin a més en aquesta tercera generació un motor híbrid auto recarregable, continua sent tota una referència en la seva categoria, especialment entre aquells que tenen un pressupost ajustat.

El Bigster li robarà molt protagonisme al Duster

Però el principal problema que tindrà aquest model d'aquí a uns mesos no serà precisament un model, sinó un model que es vendrà també als concessionaris de Dacia que es vengui als concessionaris de les seves marques rivals. Aquest model no és cap altre que el tan esperat Bigster, un SUV que se situarà un esglaó per sobre en tots els sentits respecte al Duster i que es convertirà en el primer C-SUV fabricat per Dacia.

La idea de la marca amb aquest nou model és la mateixa que té amb la resta dels seus models, és a dir, convertir-lo en tota una referència en el seu segment per a aquells que vulguin gastar-se poc però tenir un model amb un nivell de qualitat cada vegada major.

 

Així, aquest nou Bigster, que arribarà el 2025, es posiciona farà com una opció millor en tots els sentits, és a dir, més ben equipada, més gran, amb més habitabilitat i més capacitat de càrrega i amb un millor equipament que el Duster, el que segurament provocarà que acabi robant-lo una bona xifra de vendes, sobretot tenint en compte que, encara que els preus encara no són oficials, tot apunta que podria tenir un preu que rondarà els 25.000 € comptant en totes les seves versions, ja siguin híbrides auto recarregables o micro híbrides, amb l'etiqueta ECO de la DGT.