Si bé és cert que fa tot just uns anys tan sols els més veterans al nostre país coneixien a MG, entre altres coses perquè aquesta històrica marca britànica havia estat un referent dècades enrere, avui dia cada vegada són més els conductors al nostre país que sí que coneixen aquest fabricant.

I és que no és que sigui cap secret que, ara que forma parteix del gegant xinès Saic Motors, aquesta històrica marca britànica s'ha convertit en tot un referent per als conductors que busquen un model amb un preu molt per sota de la mitjana en tots i cada un dels segments, cotxes amb preus molt baixos però que, al contrari de la qual cosa ocorre amb altres marques low-cost, això no significa que no arribin molt ben dotats de sèrie el que es refereixi equipament i motors.

 

Bons exemples d'això són opcions tan reeixides al nostre país com és el cas del ZS, el HS, el MG4 o el recentment he estrenat al nostre mercat MG3, un utilitari híbrid auto recarregable que ha arribat per posar-li les coses molt difícils al Toyota Yaris.

Això sí, com passa amb tant fabricants d'origen xinès, les seves vendes no es va centrar a tan sols a Europa, sinó que hi ha altres mercats en els quals les marques low-cost tenen molta presència on fabricants com MG posa a la venda propostes realment interessants referent a preu.

El MG Windsor és una ganga que arrasaria a Europa

Un bon exemple d'això és una de les noves propostes del fabricant xinès per al mercat de l'Índia, un dels mercats més importants a nivell mundial i en el qual els cotxes barats tenen cada vegada més presència.

 

Aquest cas es tracta del Windsor, un compacte 100 × 100 elèctric que presumeix de ser una de les millors opcions per a aquells que busquin un model elèctric amb un preu molt baix. I és que es pot tenir en compte que la versió d'accés d'aquest model tindrà un preu a l'Índia que seria l'equivalent a uns 10.000 €, encara que es pot tenir en compte que en aquest preu no està inclòs la bateria i que aquesta forma parteix d'un contracte de lloguer amb el propietari del vehicle.

Amb 136 cavalls de potència i una autonomia de més de 300 km, aquest model arrasaria a les carreteres europees, però es pot tenir en compte que, almenys de moment, MG ja ha deixat molt clar que aquest model no arribarà a Europa.