Un dels grans encerts de Dacia en els últims anys ha estat el Jogger, un model que passa per ser un dels cotxes amb capacitat de fins a set places més barats al nostre mercat i que, a més, ha pogut presumir de ser el primer model de Dacia en poder configurar-se amb un motor híbrid auto recarregable.

Si bé és cert que el nivell de vendes d'aquest model continua estant per sota del que tenen el Sandero i el Duster a Espanya, cap tenir en compte que cada vegada són més els que veuen en el Jogger veure una opció realment interessant, entre altres coses perquè els seus preus són, com és habitual a la marca romanesa, molt temptadors.

 

I és que la versió d'accés d'aquest model es queda entorn dels 18.500 € comptant amb totes les promocions i amb els descomptes per finançament, un preu molt interessant per a un model que, per molt que sigui un low-cost, no té tampoc gaire a envejar a alguns models molt d'èxit a Espanya en les seves versions d'accés.

El SWM 03, un inesperat rival per al Dacia Jogger

El que segurament no s'esperaven a la marca associada a Renault és que arribar a Espanya un model que realment li pogués robar unes quantes vendes. I aquest model té nom i cognom: SWM G03F.

Aquest cas estem davant d'un SUV que té la capacitat de comptar amb fins a set places amb una configuració de 2+2 +3 i que té en el seu preu el seu millor argument de venda. I és que, sempre que es finança la compra, el preu de partida d'aquest model es quedarà per sota dels 16.000 €, és a dir, serà bastant més barat que el Jogger sense que això impliqui que tingui una pitjor qualitat o una pitjor mecànica.

 

És més, el seu motor de gasolina 1.5 de 100 cavalls de potència associat a una transmissió manual és més que suficient per moure amb facilitat aquest model, encara que evidentment és molt lluny de ser una mecànica que ofereixi prestacions que posi a la pell de gallina.

El principal problema que tindrà aquest model és, com ocorre a tants altres models low-cost que estan arribant en els últims temps al nostre país des de la Xina, que continua sent un gran desconegut per a molts. Això sí, els que es fixen en ell evidentment ho tenen molt en compte com una de les seves principals alternatives al Dacia.