No és que sigui precisament cap secret que, per molt que Peugeot hagi estat un dels fabricants que sempre hagi apostat per sumar-se a les tendències i a les modes referent a disseny i carrosseries, la marca francesa sempre s'ha destacat també per tenir al mercat algun model que en cert sentit surt de la mitjana.

Un bon exemple actual és el Peugeot 408, un model que va sorprendre a molts quan es va posar a la venda per què, per molt que comparteixi el llenguatge de disseny amb la resta de models del seu fabricant, és la seva carrosseria, una barreja entre un compacte de grans dimensions i un SUV, que converteixen a aquest crossover en una opció realment interessant.

 

És cert que, sent com és a més un model que no és que sigui barat, les seves xifres de vendes són molt lluny de les d'alguns dels models més venuts a Espanya, però no deixa de ser una opció atractiva per a aquells que busquin un disseny diferent de la resta, una alternativa als SUV però alhora amb molta habitabilitat i molta capacitat de càrrega al seu maleter, amb més de 500 l.

Peugeot ampliarà la família del 408

Un model que en uns dies ampliarà la seva gamma mecànica amb l'arribada d'una nova versió 100 × 100 elèctrica de la que això sí, encara no es coneixen detalls en concret el que es refereix a la seva mecànica i la seva autonomia, però no seria estrany que es convertís en una de les opcions més interessants dins del seu segment amb aquest tipus de motor.

 

Tenint en compte que la versió híbrida endolla parli d'aquest model freguen els 40.000 €, no seria estrany llavors que el preu d'aquesta nova versió elèctrica se situés més o menys al mateix nivell o fins i tot un esglaó per sobre, per la qual cosa no serà gens fàcil que la marca processal aconsegueixi bones xifres de vendes amb aquest model.

La part positiva en aquest cas és que en Peugeot han comprovat com aquest nou tipus de cotxe, fins i tot veuria de mida important, està començant a tenir cada vegada major quota de mercat a Espanya i a Europa, per la qual cosa no seria estrany que tant aquest fabricant com la resta van començar a apostar de forma més agressiva per aquest tipus de carrosseria.