Un dels models que més està donant de què parlar al nostre país des de fa ja uns mesos és el MG ZS, un SUV urbà que forma part del catàleg de la històrica marca britànica que ara formo part del gegant asiàtic Saic Motors.

Veient les xifres de vendes d'aquest model, es pot tenir en compte que, si bé és cert que amb una mica més de 4400 vendes ocupa ara la posició 26 i que, per tant, té molts rivals directes encara per davant, es pot destacar que en els últims mesos la quota de mercat d'aquest model no ha fet cap altra cosa que créixer, situant-se de forma habitual dels 10 cotxes més venuts a les carreteres espanyoles.

Com no podia ser de cap altra forma, el fet que tingui un preu molt per sota de la mitjana fa d'ell un dels models més atractius actualment en el seu segment, entre altres coses també perquè, sent fins i tot un model més barat que el Dacia Duster, el que fins ara era el rei dels SUV low-cost, arriba ben dotat de sèrie en tots els sentits, pel que s'està convertint en un veritable problema per a marques com Peugeot, Opel i la resta.

El MG ZS té un preu gairebé imbatible a Espanya

Tal com podem veure en quecochemecompro.com, si tenim en compte totes les promocions i descomptes actuals del fabricant, la versió més senzilla d'aquest model es queda per sota dels 14.000 €, un preu que el deixa gairebé sense rivals al nostre mercat per molt que sigui una oferta associada condicions específiques de finançament i que per tant el seu preu final vagi acabar sent més alt.

 

Amb un motor de gasolina de 100 cavalls de potència, un equipament de sèrie senzill però més que correcte, una bona habitabilitat i una capacitat de càrrega de més de 400 l al seu maleter, aquest SUV es va posicionar com una opció perfecta per a aquells que tinguin un pressupost ajustat però que vulguin un model més que digne en tots els sentits.

Quant als seus rivals directes, veiem a l'esmentat mitjà que les versions més senzilles tant del Opel Mokka com del Peugeot 2008, dos de la referències en el seu segment, tenen un preu de partida superior als 25.000 € en els dos casos en les seves versions d'accés, pel que es tracta d'una diferència de gairebé 10.000 € que no es justifiquen ni per millors motors i millor equipament ni millor capacitat de càrrega, sinó més aviat per una qüestió d'estratègia de marca dins d'un mercat, en espanyol, que cada vegada està apuntant més cap a les marques low-cost com és el cas de MG.