Per molt que en els últims anys tant el Seat Ibiza com el Seat Arona li han robat molt protagonisme al Seat León, el compacte continua sent una de les principals armes de la marca espanyola tant al nostre mercat com en la resta de mercats en els quals aquest model està disponible.

No és casualitat llavors que, com passa amb els seus germans de gamma, el compacte vagi a rebre una petita actualització per posar-lo al dia. Això sí, a diferència del que ha ocorregut amb les versions esportives d'aquest compacte, és a dir, amb els Cupra León i Cupra León Sportourer, a la marca ja han deixat molt clar que les versions de Seat no rebran un canvi tan profund referent a la seva part visual, al seu disseny exterior.

 

L'estratègia del grup Volkswagen aquest cas és la de donar prioritat a les versions esportives i, amb aquest evident canvi de disseny que han patit recentment, convertir-les en opcions més atractives deixant el Seat León com una opció més assequible.

El Seat León s'actualitzarà, sobretot a l'interior

Evidentment haurem d'esperar que la marca espanyola presenti oficialment aquestes noves versions del seu compacte, però ja se sap que un dels principals canvis que arribarà de la mà d'aquesta actualització serà al seu interior, en concret a la pantalla d'info entreteniment.

Ja se sap que la mida del quadre d'instruments creixerà, encara que no molt, com també se sap que el quadre d'instruments la pantalla tàctil de la consola central també serà més gran, sent en el cas de la de sèrie de 10,4 polzades i de 12,9 polzades el cas de les versions millor de tots i dels nivells d'acabat superior. El que sí que compartiran en els dos casos és la nova barra de control lliscant il·luminada.

 

És el que es refereix a l'apartat mecànic, arribaran també canvis, sobretot referent al motor 1.0 de 110 cavalls de potència que serà substituït per un 1.5 de 115 cavalls de potència, així com el motor de la versió híbrida endollable, que passarà de ser un 1.4 de 150 cavalls de potència al 1.5 de 204 cavalls de potència.

Sèrie de petits canvis, molt menys evidents que en el cas del Cupra, que haurien d'ajudar, això sí, que el León continués sent un dels models més venuts en la seva categoria.