Saic continua marcant perfil a Europa amb la seva ofensiva de vehicles. I l'últim en arribar és un monovolum que arriba sota la marca MAXUS. Aquesta marca ja compta amb turismes i vehicles comercials, i ara va directa a per les famílies. Ho fa amb la seva última aposta, que ha desembarcat ja a Alemanya, Bèlgica i Luxemburg. Es tracta del Maxus MIFA 7.

El Maxus MIFA 7 és una opció que destaca pel seu ampli i generós espai interior, avançades prestacions amb una elevada autonomia i un disseny i tecnologies pensades per satisfer les necessitats durant grans viatges. Un model tipus monovolum de gran mida que Renault va popularitzar en els anys 90 amb el Space.

L'última novetat de MAXUS té una personalitat pròpia. El frontal presenta uns fins fars integrats a la vora del capó, mentre que les funcions d'encreuament i carretera es troben en la ja clàssica disposició vertical. Línies rectes construeixen la silueta en vertical i horitzontal, donant compte d'unes grans proporcions i una gran superfície vidrada.

MAXUS MIFA 7
MAXUS MIFA 7

El Maxus MIFA 7 és ideal per a tota la família

Calçat sobre unes grans llantes d'aliatge de 18 polzades, el Maxus MIFA 7 ofereix un interior per a set passatgers. Amb unes mesures de 4.910 mm de llarg, 2.201 mm d'ample i 1.756 mm d'alt, el MIFA 7 compta amb una batalla de 2.975 mm i un volum de maleter de 280 litres, que es pot expandir a 760 litres amb la tercera fila de seients plegada. L'interior modulable té capacitat per a set adults distribuïts a tres files en una configuració de 2+2 +3 places, a les quals s'accedeix a través de dues portes posteriors d'obertura lliscant.

El MIFA 7 presumeix d'un complet equipament de sèrie, oferint al conductor i passatger davanter un alt grau de confort. A més, compta amb la màxima qualificació possible en les proves de xoc d'Euro NCAP. Les seves cinc estrelles són un dels millors arguments de venda, juntament amb una dotació de sèrie que inclou una pantalla digital dual de 12,3 polzades, connectivitat amb Apple CarPlay i Android Auto, assistent de frenada d'emergència, assistent de manteniment al carril, monitoratge de punts cecs i control de creuer adaptatiu.

MAXUS MIFA 7
MAXUS MIFA 7

Autonomies de fins a|fins i tot 480 km i 254 CV de potència

Mecànicament, el nou MAXUS MIFA 7 es posa a la venda a Europa amb dues versions que comparteixen el mateix motor elèctric de 180 kW, equivalent a 245 CV i 350 Nm de parell màxim. Ambdues versions estan gestionades per un canvi de marxes automàtic i un sistema de tracció posterior, aconseguint una velocitat màxima de 180 km/h. La diferència està en la capacitat del seu bateria d'ions de liti: la versió bàsica compta amb 77 kWh i aconsegueix 410 km d'autonomia, mentre que la versió top incorpora una bateria de 90 kWh i aconsegueix 480 km d'autonomia. Ambdues són recarregables del cinc al 80 per cent en només 40 minuts.

Aquest model serà importat a Europa per Astara, tot i que encara no ha comunicat els seus preus. Tanmateix, podem avançar que tant la bateria com el motor elèctric estan coberts per una garantia de 8 anys i 200.000 km.