Per molt que l'Opel Mokka no pot presumir en cap cas de ser un dels models més venuts del seu segment, aquest SUV de mida urbana alemanya sí que pot presumir de ser una de les millors opcions quant a relació qualitat preu.

De fet, no són pocs els que asseguren que un dels grans arguments de venda d'aquest model del seu disseny, un disseny molt més atractiu en la generació actual que el que tenien la generació anterior que el converteix en una opció molt interessant per a aquells que busquen un model per moure's, això sí, principalment per entorns urbans o interurbans, on aquest tipus de carrosseria ofereix les seves millors prestacions.

Sent precisament un model pensat per moure's d'aquests terrenys, la marca alemanya va tenir l'excel·lent idea de posar a la venda en aquesta nova generació la versió 100 × 100 elèctrica, una versió que, per molt que no tingui la quota mercat que tenen les versions de combustió, va poc a poc guanyant terreny tant a Espanya com a Europa, així com està fent també la resta de models elèctrics.

L'Opel Mokka elèctric té un descompte bestial

Però amb l'evident intenció d'augmentar encara més quota de mercat, a la marca alemanya han apostat per aplicar-li un descompte de més d'11.000 € a la versió més senzilla amb motor elèctric. D'aquesta forma, gràcies a comptar|explicar amb un descompte de més d'11.000 € fruit de les promocions internes de la marca així com dels ajuts del pla del govern per incentivar les vendes dels cotxes elèctrics, el preu de partida del Mokka més senzill de tots amb motor elèctric es queda just per sobre dels 30.000 €.

 

En aquest cas es tracta d'una mecànica del 136 cavalls de potència unit a una bateria que li permet tenir una autonomia que supera els 300 km, una xifra ja més que suficient per moure's per l'interurbans en el dia a dia així com per afrontar llargs viatges sempre que es tinguin en compte les diferents parades per recarregar amb una cosa que sol ser habitual en la majoria dels elèctrics excepte aquells que compten amb bateries molt més potents i que, per tant, acaben sent més cars.