Veient les xifres de vendes de cotxes en els últims anys al nostre país es fa evident que els SUV de mida compacta, amb models tan reeixits com el Hyundai Tucson, el Kia Sportage o el Nissan Qashqai, s'han convertit en la referència de la immensa majoria de conductors a Espanya, entre altres coses perquè són models que han arribat per desbancar a les populars berlines i els populars monovolums que arrasaven a les nostres carreteres fa ja uns anys.

 

El problema en aquest cas és que, amb la inflació que s'ha viscut també en la indústria de l'automòbil i amb uns preus que són cada vegada més elevats, són molts els conductors que, buscant un SUV amb certes capacitats familiars i amb bona relació qualitat preu, optin per anar directament a buscar un segment inferior, pel segment dels SUV de mida urbana.

No és casualitat llavors que models com el Hyundai Kona, el Kia Stonic, el Nissan Juke o el Seat Arona, entre molts d'altres, estiguin tenint cada vegada més protagonisme al mercat espanyol, entre altres coses perquè són models que en les seves versions superiors acaben tenint un preu similar a què tenien els seus germans grans fa ja uns anys.

El Hyundai Kona és un bon B-SUV, i a molt bon preu

En el cas de la marca coreana, l'èxit que està tenint el Kona és indiscutible, entre altres coses perquè és un model que passa per ser una opció més barata i senzilla que el seu germà gran però sense que això signifiqui que no sigui un model polivalent i que arribi molt ben dotat de sèrie.

 

És més, ara la marca ha decidit llançar una promoció que deixa una de les versions més interessants d'aquest Hyundai a un preu realment temptador. En concret es tracta de la versió que arriba amb un dels nivells d'acabat superior, l'anomenat N Line, que al seu torn arriba unit a un motor de gasolina de 120 cavalls de potència associat a una transmissió manual i, sobretot, a un sistema d'hibridació lleugera que li permet lluir l'etiqueta ECO de la DGT així com tenir un consum de tan sols 5,7 litres als 100 quilòmetres.

La promoció actual deixa aquesta configuració per un preu de partida que es queda per sota dels 27.000 €, sent una opció interessant per a aquells que no necessitin l'extra d'habitabilitat i capacitat de càrrega que té el seu germà gran però alhora vulguin un model molt ben dotat en tots els sentits.