Va ser fa ja molts anys quan Volvo va deixar molt clar que anava a ser una de les marques que més anava a apostar pels cotxes 100 × 100 d'elèctrics. Una aposta que ha arribat de la mà de la mateixa marca sueca així com una de les seves marques derivades, en aquest cas Polestar, un fabricant que tan sols ven cotxes elèctrics.

Si bé és cert que l'oferta d'aquest fabricant continua sent escassa per a molts a Europa, un dels seus models pot presumir de ser una referència per a aquells que vulguin apostar amb un tipus de carrosseria clàssica, de les berlines, però alhora que compti amb l'últim en tecnologia de la marca i amb un motor elèctric molt interessant.

 

Aquest model no és cap altre que el Polestar 2, una berlina prèmium 100 × 100 elèctrica que, per molt que no fossin pocs els que van assegurar que no anava a durar gaire al mercat, ha rebut ara una actualització que ha millorat el seu equipament per continuar sent una referència entre aquells conductors que volen passar-se als cotxes 100 × 100 d'elèctrics però fer-ho d'una mà de la carrosseria més convencional.

El Polestar 2 és una berlina prèmium elèctrica espectacular

Com no podia ser de cap altra forma sent com és un model prèmium, aquest Polestar 2 arriba més que ben dotat el que es refereixi equipament, tecnologia i qualitat de materials, a més de comptar amb una gamma mecànica també molt interessant.

 

Són quatre les opcions disponibles en aquest cas, la versió d'accés amb un únic motor i amb 299 cavalls de potència amb la bateria més senzilla que li permeti tenir uns 550 km d'autonomia, aquesta mateixa versió però amb una bateria de més mida que augmenta la seva autonomia fins als 659 quilòmetres, una versió amb dos motors que augmenta la seva potència fins als 421 cavalls però redueix la seva autonomia fins als 596 quilòmetres i, finalment, la versió Performance, amb 476 cavalls i 568 km d'autonomia.

Amb un preu de partida per sota dels 53.000 € en el cas de la versió més senzilla i de 65.000 € en el cas de la versió més potent i esportiva, és evident que aquest model no es colarà entre els elèctrics més venuts a Europa, però segur que continua sent una referència per a aquells que busquen un model diferent de la resta.