Treballes en un coworking o algun altre tipus d'espai de treball compartit com, per exemple, un viver d'empreses? Si és així, segur que coincideixes amb nosaltres –i si t'ha tocat treballar al juliol i a l'agost, més encara- que el control d'accessos pot arribar a ser un problema. Per solucionar-lo, una empresa fundada el 2018 i que es diu Akiles ha articulat un sistema de control d'accessos en remot mitjançant tecnologia Cloud.

akiles cloud admin plafó|panell screenshot example
 

Gestió d'actius remota

Les solucions de la companyia contemplen des dels dispositius que s'instal·len en els accessos fins a programari de gestió que permeten als gestors crear o revocar permisos d'accés de manera remota i en temps real que es poden, si és necessari compartir a través d'e-mail o Whatsapp. Tot el procés es duu a terme des d'una mateixa plataforma Cloud i resulta especialment útil per a espais amb una elevada afluència o rotació de personal.

I l'usuaris?

Per als usuaris existeix un ventall de mètodes entre els quals s'inclou el telèfon mòbil i els codis PIN d'introducció manual. Sistemes obsolets com les claus, les targetes o, fins i tot, terceres persones contractades per a funcions de control de porteria resulten innecessaris. Entre els seus clients figuren empreses tals com Savills Aguirre Newman, Planeta Formació i Universitats, Jobantalent o Badi. Carles López, mànager d'un coworking a Barcelona, explica la seva experiència:

"Akiles ens ha permès ampliar el nostre horari de servei, podent oferir actualment disponibilitat 24/7, a més de possibilitar-nos una millor redistribució de l'horari del personal en funció de l'afluència dels espais. Fins i tot en imprevistos, com en el cas de substitucions de personal de neteja, podem donar un accés virtual molt ràpid i que la persona accedeixi a l'espai amb el seu mòbil, sense necessitat de fer-li lliurament d'una clau física".