El sector de la barberia viu bons temps: amb les barbes de moda i l'auge dels establiments capaços d'oferir serveis més personalitzat i adaptats a les diferents tendències estètiques, les expectatives dels clients sobre el servei d'aquests negocis han canviat significativament. El concepte de barberia s'ha hagut d'enfrontar a molts canvis i reinventar per oferir una experiència completa lligada, en moltes ocasions, a un estil de vida concret i, de vegades, fins i tot a una ideologia o una forma d'entendre les relacions. En aquest context, neix Skull Barber Shop, la primera cadena de barberies que ha estat capaç de desenvolupar un programari propi per millorar l'experiència de l'usuari i del gestor de cada centre. L'eina aspira a convertir-se en un estàndard per al sector.

skull barber shop barcelona 8

 

Què ofereix?

El programari propi que han desenvolupat per a les seves botigues els gestors de Skull Barber Shop permet millorar processos com la reserva i la realització del servei i optimitzar la gestió per a garanteix la rendibilitat més gran. Des de la seva pròpia app mòbil, el sistema de Skull Barber Shop garanteix una reserva de cita fàcil i ràpida per als clients, assegurant sempre la puntualitat. A través d'aquest sistema propi, expliquen els seus creadors, s'aconsegueix integrar l'aplicació amb els diferents marketplaces del sector i sincronitzar totes les agendes, sent l'única companyia del mercat que disposa d'aquesta tecnologia. L'empresa utilitza un sistema data driven que els permet extreure dades del negoci en temps real per prendre decisions ràpides i estar en recerca constant de noves vies de creixement. A més, aquesta tecnologia els permet crear campanyes de comunicació i màrqueting personalitzades per a cada target.

La tecnologia, protagonista

Posicionant la tecnologia i el consumidor com a factor principal del negoci per oferir una gran experiència de valor amb els seus serveis, la companyia té un model de franquícia que els permet expandir-se de manera eficient i estandarditzada, assegurant el mateix ambient i oferta a cada local. Avui dia, Skull compta|explica amb cinc locals en punts claus de la ciutat de Barcelona, i preveu obrir més barberies en diferents localitzacions del país aquest 2024. Sens dubte, la senzillesa de l'eina de gestió que ofereixen serà un atractiu addicional per a aquesta cadena de franquícies que, des de Barcelona, vol conquerir tot Espanya. Que els seus responsables portin barba, segur que ajuda: no en va, els qui van conquerir Amèrica per al Regne d'Espanya la lluïen també orgullosos.