Ens apassionen els premis gastronòmics. N'hi ha de tota mena i l'últim a caure a les nostres agendes és un de ben dolç. La pastisseria Hoffmann és la guanyadora del Millor Bombó Artesà 2025 de l'Estat. L'art de la pastisseria és una combinació de precisió, creativitat i passió. En un món on la innovació i la qualitat marquen la diferència, donar suport al talent artesanal és clau per preservar l'essència de l'alta pastisseria.
Millor Bombó Artesà 2025 de l'Estat
Aquest esdeveniment va tenir lloc a Sant Cugat del Vallès fa uns dies i va reunir alguns dels millors xocolaters i pastissers del país. Un jurat de renom, compost per experts com Saray Ruiz, Jordi Roca, Andrei Dubovik, Enric Monzonis, Ester Roelas i Raúl Bernal, van avaluar els bombons finalistes de forma anònima, garantint un procés just i rigorós.
![Bombons de la Pastisseria Hoffmann / Foto: Cedida Bombons de la Pastisseria Hoffmann / Foto: Cedida](/uploads/s1/51/23/08/04/bombons-pastisseria-hoffmann-foto-cedida_15_630x420.jpeg)
El millor bombó d'aquest any està creat per la Pastisseria Hoffmann i Martin de Luca, està batejat amb el nom de Quetzalcoaltl. Aquest bombó combina una ganache de caramel especiat, un gel exòtic i una gianduja cruixent d'ametlla. Un equilibri perfecte entre textures i sabors sofisticats. El jurat ha destacat tant l'equilibri gustatiu d'aquest bombó com el seu sorprenent gravat en el tancament de la peça. És una oportunitat per reivindicar el valor del treball artesanal i la importància dels ingredients de qualitat a la pastisseria. Donar suport als professionals del sector ens permet continuar coneixent-ne les necessitats, inspirar noves creacions i fomentar l'excel·lència en cada elaboració.
Així és el Millor Bombó Artesà de l'Estat d'enguany
Per assegurar una competició justa al Millor Bombó Artesà d'Espanya 2025 i enfocada a l'excel·lència tècnica i creativa, els participants van haver de complir els requisits següents. En primer lloc, el pes del bombó havia d'oscil·lar entre 6 i 14 g. Cada participant va presentar només una creació, és a dir, una única proposta on s'ho jugava tot. Ara bé, havien de ser 25 unitats idèntiques per inscripció, com a mínim. Pel que fa al disseny sense marques: no es van permetre logos ni plaques serigrafiades. La composició mínima de cada bombó havia d'incloure almenys dues textures interiors, sent obligatori que una fos ganache o tòfona. Finalment, els requisits de participació eren per a pastisseries, xocolateries, fleques i negocis afins amb obrador artesà i elaboració pròpia. La ubicació de l'establiment havia de ser a Espanya i comptar amb un punt de venda físic al públic.