Imagines una beguda vegetal amb un gust ben semblant al de la llet convencional i amb els millors nutrients? Això ja no és ciència-ficció: YOSOY, la marca pionera i líder de begudes vegetals a l’Estat, ha presentat un nou producte: YOSOY No es leche. Es tracta d'una beguda vegetal que té una completa aportació de calci, vitamines D i B12 i proteïnes, però amb menys grasses i menys sucre que la llet de vaca. Aquesta innovació té una perfecta proporció entre soia i civada, sent una de les begudes vegetals amb més percentatge, un 18%, de matèria prima com a ingredient principal. A més, a nivell organolèptic té una textura molt cremosa. 

D'altra banda, la producció d'aquesta beguda vegetal té un menor impacte ambiental que la llet de vaca. Requereix menys aigua per a la seva producció, necessita menys terreny, genera menys emissions i, per descomptat, respecta els animals, ja que no n’hi ha cap que intervingui en el procés.

És una beguda apta per a celíacs, baixa en greixos saturats i baixa en sal

Com en la resta de la gamma de begudes vegetals de YOSOY, compta amb la mateixa filosofia d'aportar un valor diferencial apostant per la qualitat i millora constant gràcies al departament d’I+D+i, amb productes sense additius i sense sucres afegits, treballant amb una etiqueta neta amb el mínim d'ingredients.

Preocupació del consumidor per la salut i la sostenibilitat

La categoria de begudes vegetals continua creixent, motivat principalment per la preocupació del consumidor amb la salut i per la sostenibilitat. El 38% de les llars prenen begudes vegetals, però una de les principals barreres del consumidor per entrar en aquesta categoria és la cerca de, entre les opcions que fins ara tenien en el mercat, una beguda amb un sabor més similar al de la llet i un contingut més alt de proteïnes. Aquesta nova referència vol oferir al consumidor l'oportunitat de fer el pas a la categoria i descobrir una beguda amb un sabor increïble, saludable i amb menor impacte en el medi ambient.

La història de Vilar, la vaca apadrinada per YOSOY

Dins del pla de comunicació de la marca per difondre el llançament del producte s'ha apadrinat la vaca Vilar, de la Fundació del Santuari de Gaia. YOSOY és una marca que produeix exclusivament begudes vegetals, per la qual cosa aquesta acció els va servir per gravar un vídeo promocional per comunicar que, malgrat no ser la llet de la vaca Vilar, se li assembla.

YOSOY també va gravar proves de producte a cegues entre diferents ciutadans per obtenir les seves reaccions i comprovar que realment pensaven que era llet d'animal, quan en veritat és una beguda vegetal. Però encara ofereixen més: la marca també ha creat un apartat específic en el seu web on es poden obtenir receptes amb la nova YOSOY No es leche. Això demostra la versatilitat i les àmplies possibilitats del producte. De fet, aquestes propostes es van ampliant progressivament amb noves receptes, tant en la web com a Instagram.

 

YOSOY, líder al mercat 

YOSOY és la marca líder del mercat de begudes vegetals que continua aportant un valor diferencial apostant per la qualitat i la millora constant. Creu fermament que alimentar-se millor és també fer un món millor. És per això que les diferents varietats de la seva marca aposten per begudes amb els mínims ingredients, sense additius ni sucres afegits, que al mateix temps siguin productes sans i saborosos. A més, abandera el concepte d’etiqueta neta” per a oferir al consumidor la informació més transparent pel que fa al seu etiquetatge i els seus ingredients. La marca està en ple procés d'expansió guanyant distribució a nivell nacional i impulsant el mercat de begudes vegetals en la gran distribució amb un portfolio de 15 varietats, incloent-hi la seva oferta ecològica, sent el segment de civada el líder en vendes.